OT: LHC - udávání luminosity ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Květen 18 18:34:16 CEST 2010

Zdravím,
  velmi pěkný článek! Už je mi jasné, co je to ta luminosita a i jednotka
"barn" je velmi pěkně popsaná.
  Jen bych rád upozornil na šotka, který přestěhoval v článku jedno písmenko
"u" - chybí v tučně vysázeném textu "jednotku vyjadřující velikost plošného
průřez(u)" a lze je nalézt zapomenuté (ovšem odtučněné :-) )
ve formulaci "dosáhneme jedné trefy na náš femtoterčíku" v odstavci začínajícím
"Jen pro lepší představu".
  Zdraví Pavel.