Prud chladnicky

hobby na rq-elektronik.sk hobby na rq-elektronik.sk
Úterý Květen 18 11:32:25 CEST 2010

zdravim,

to, ze nie sinus menic nepretlaci tolko prudu cez indukcnst ako poriadny
ma tiez napadlo, navyse rusenie a pod.

akurat vysvetlovat zakaznikovi, ze k 100Eurovej chladnicke by mal dat
300Eurovy menic je tost obtiazne, ved sused vedla ma na ziarivky menic
len za 40...

p.rosko