Prud chladnicky

hobby na rq-elektronik.sk hobby na rq-elektronik.sk
Pondělí Květen 17 21:53:51 CEST 2010

ale toto je mini chladnicka 40l, na stitku ma 50W, 0.4A. Pri rozbehu (alebo
v zabudnutom stave ako som popisoval) vidim najviac 4A (kliestovym
ampermetrom), co mi dava 4x230 cca 900VA. menic je 300W nominalny, spickovo
900W - takze problem vidim hlavne v jeho nadprudovej ochrane.

priemerne sa ta chladnicka rozbehne cca 1x z 5 pokusov.

zajtra alebo pozajtra dostanem silnejsie menice, potom poreferujem

p.rosko