Patch kabel 10cm

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Květen 17 08:03:45 CEST 2010

Zdá se, že těch 6 palců je reálných. Jen najít někoho kdo to sem i pošle.
Nejlevnější jsem zatím viděl 0.66usd za kus. Kdysi tady někdo v konvi
nabízel krimpování dutinek a pingů jednotlivých kablíků. Tak jsem si říkal,
že třeba někdo má přístup ke stroji na eth. Krimpovat to určitě nebudu, v
nejhorším se vezmou 25 cm, které k dostání jsou, jen jsou zbytečně dlouhé.
PK.