Nie celkom OT, ale rozhodne PIATOK: kde vsade su 8-bity

Slavomir Tomascik hw_tomascik na credit.t-com.sk
Neděle Květen 16 21:29:00 CEST 2010

Podla toho obrazku to vyzera inak. Ale. Vychadzal som z
http://www.ullasmann.eu/Handy.htm
http://web.archive.org/web/20070808075836/www.spletomat.com/tech/a1018
kde su vzorove priklady a postupy ako si tam naprogramovat
vlastny software. Pravda, skusat, ci je to skutocne tak sa mi
nechce.

Slavo T.