Re: Nemáte někdo starší panelový měřící přístroj ?

Neděle Květen 16 12:14:12 CEST 2010

Musel bych prohrabat sklep, ale měl jsem kulatý cca 6 cm průměr.

Anděl
  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW-news
  Sent: Sunday, May 16, 2010 9:22 AM
  Subject: Re: Nemáte někdo starší panelový měřící přístroj ?

  Zkuste www.drbal.cz

  2010/5/16 Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>

    Zdravíčko, kolegové.
    Už mám takřka hotovu čepovací soupravu na 30l soudek ze starého mražáku a moc by se mi líbilo indikovat teplotu pomocí starého panelového měřícího přístroje s tlustou ručkou ve tvaru kopí. Na Aukru nabízel někdu jenom takové ty obrovské kostky z rozváděčů (150 x 150 mm). Já bych potřeboval tak nanejvýš 100 x 100, spíše menší.

    Neválí se to někomu v nějaké pozůstalosti ?
    Děkuji předem.

    Zdravím

    Ing. Ladislav Kručinský

  Zdravi