Nie celkom OT, ale rozhodne PIATOK: kde vsade su 8-bity

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 14 14:01:37 CEST 2010

Prednedavnom pan kolega Tosa sa vyjadril v tom duchu, ze "AVRka sa v priemysle nepouzivaju". Aj ked som to samozrejme teraz vytrhol z kontextu, zhodou okolnosti som narazil na fotky niecoho, co sa IMHO da pokladat za priemysel, a je tam AVRko (ako napokon by tam mohlo byt akokolvek akykolvek iny 8-bit)

http://www.bosch-pt.com/productspecials/professional/dle50/za/en/start/index.htm
http://www.wookware.org/pics/dle50/
http://www.wookware.org/pics/dle50/img009.jpeg

Nemate aj nejake ine obrazky niecoho aktualneho rozobrateho priemyselne vyrabaneho, kde je 8-bit ako riadiaci jednocip?

wek