arm, eclipse, linux

jiri na bezstarosti.cz jiri na bezstarosti.cz
Pátek Květen 14 11:03:13 CEST 2010

Treba pomuze tohle: http://www.yagarto.de/
A jak tyhle veci pouzivat? Najdete tam link na dilko od pana James P. Lynch,
kde je to i s obrazky jak se to instaluje ;).

Neni uplne legrace to cele i s JTAGem zprovoznit, kdyz jsem kdysi uplne
zacinal, den padl na to, aby mi to delalo presne co jsem chtel. Ale kdyz
uz to pak chodi, tak to chodi.

Pokud chce nekdo neco jednodussiho jak na zprovozneni, tak bez potreby se
zabyvat makefile a podobne, pak se da doporucit:

http://cz.farnell.com/nxp/om11049/kit-dev-lpcxpresso-lpc1114/dp/1786279
coz za 20Euro, tedy rovnou zacit, neni spatne.
Par chybek jsem nasel, specialne v debugu obcas vypisuje u bajtovych
promennych v poli nesmysly, ale neni to az takove drama.

No a pak treba RLINK a prostredi RIDE7 - cenove asi 1500Kc (je to dele, co
jsem si to koupil). http://www.mcu-raisonance.com/

Je toho vice, neco je orientovane jen na nektere vyrobce, neco obecneji.
Neco malo jsem si taky kdysi dovolil napsat:
http://www.siliconbrain.biz/produkty/start_arm.htm

--
Jiri Bezstarosti