jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Květen 13 22:52:13 CEST 2010

 13.5.2010, 22:29:13

Meze soucastky, v prvotnim pripade wago svorky urcil vyrobce. A je
velmi pravdepodobne, ze k tomu pouzil nejakou exaktnejsi metodu, nez
pozorovani koure pri svareni.

Zkouskou s 2,5x pretizenim mohu zjistit ktery spoj vydrzi vice. Zjevne
letovany a o tom se nepru.
Napadam pouze relevanci takoveho pokusu pro bezne podminky a
opravnenost pracnejsiho a komplikovanejsiho letovani proti obycejne
svorce.

Zavislost zivotnosti spoje na prochazejicim proudu bude jen stezi
linearni funkci a presne parametry takto nezjistite. Je sice mozne, ze
zjistite ze 10minutova zivotnost je u waga pri 2,5x Ijm, kdezro u
letovaneho spoje je to pri 10x Ijm. Coz vam ovsem nic nerika o tom,
jaka zivotnost bude pri Ijm. Muze to byt 10roku / 10 000 roku, nebo
klidne 100 roku / 500 roku. Muzete pouze predikovat, ze letovany spoj
bude mit zivotnost vyssi.
Samozrejme, pokud zanedbate ostatni vlivy ktere se pri kratkodobe
zkousce neprojevi, napr. pouziti korozivniho tavidla nebo Pb-free
fuj-tajblu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz