jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 13 15:59:40 CEST 2010

Hm... a proč se tedy nekouřilo z toho krouceného/ letovaného spoje?
Protože WAGO je lepší že?
Možná jste si nevšiml, že níže popsané je kvůli demonstraci toho, jak
je  WAGO spojka perfektní, dokonalá... :-(
Prostě  má přechodový odpor větší než onen kroucený/ pájený spoj. Už z
principu funkce to tak je a s tím nic nenaděláte.
Při 40A na 2,5 mm mědi v normálním provozu  by totiž už dávno vybavil
jistič, pokud tam majitel nemá hřebíky.
Ale i při dejme tomu provozních  16A tam bude měřitelné oteplení, které
ovlivňuje i pružnost toho materiálu uvnitř WAGO
Proto si stojím za tím, že WAGO _já_ tak maximálně na světla. No určitě
bych si tím nespojoval přívod k pračce,  topení nebo k "plotně".

JaKub