jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

Čtvrtek Květen 13 09:57:47 CEST 2010

No to já vím že voda vleze všude. I když tady bude sucho.

Před 20 lety jsme dělali teploměry na zastrčení do NiCd článků - koupalo se to v hydroxidu draselném. Odvrtaná teflonová tyčka (měla kompaktní dno), dioda jako čidlo naletovaná na konec PVC šňůry, v délce 10 cm zastrčené do trubičky a zalité silikonem. U těch pozdějších byla přes celé jsětě smršťovací bužírka.  Po 10 letech byl louh až u diody a tam vesele hlodal. Nepomohla ani ta smršťovačka. No je pravda, záruku to přežilo :-))
Anděl
  ----- Original Message -----
  From: andrej jancura
  To: HW-news
  Sent: Thursday, May 13, 2010 9:34 AM
  Subject: Re: jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

  Dobry den,

  mam dve prakticke poznamky k tomu co Vam tu poradili.

  Prva, bol som v nemocnici s chlapom, ktory doma isiel opravovat bojler. V kupelni pod omietkou mal nadpajany kabel. Stena po case navlhla... Skoncilo to stastne, bojler ho privalil, ked pri oprave dostal slehu a rozmliazdil mu par kosti.

  Druha z nasej zahrady. Z nejakych dovodov sme museli v zahrade nadpajat kable 230V. Vsetko bolo urobene najlepsie ako sa dalo. Spoj bol ulozeny v krabicke a zaliaty. Po case vsak vnikla do spoja vlhkost, spoje zoxidovali a pri vacsej zatazi jedna faza zoxidovala uplne, takze zaliate kontakty vyhoreli. Vzlinava vlhkost vnikla do kontaktov netesnostou medzi pvc buzirkou na drate a tym izolacnym vyliatkom v krabici.

  Takze pozor na vlhkost...

  A.