jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Květen 13 02:12:37 CEST 2010

Ahoj,
WAGO spojky by měly být OK.
http://www.wago.com/cps/rde/xchg/SID-1B1B58C3-B2861CCA/wago/style.xsl/csy-26
33.htm

Milan

Mám problém - pod základovou desku domu jsem si položil několik kabelů.
Nějak jsem neodhadnul výšku podsypu + desky + podlahy a přesto že jsem aspoň
některé (důležitější) dával do husího krku, asi se to spláclo a kabely
nedokážu vyměnit. Dva kabely jsou krátké. Je nějaká možnost jak kabel v
souladu s normou nastavit abych tam nemusel dávat krabice? Nějaké lisovací
svorky (dutinky) které by se daly přetáhnout smrštivou bužírkou a spoj mohl
být v dutině tvárnice? Běžné svorky (např. vnitřky z řadových svorek) je
potřeba dotahovat - měly by být přístupné. Pájení by se asi revizákovi
nelíbilo :-( Průřez je 2,5 mm2.