C: char -> int

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Květen 12 14:52:05 CEST 2010

On ty normy pro céčko taky někdo připravuje? Já měl za to, že vždycky nějaký
programátor doprogramuje do překladače další funkci, pak se přesně
zjistí co ta funkce vlastně dělá a dopíše se to do standardu... Pak to
podle toho další programátoři opíšou, udělají tam zase jiné chyby, ty
se zmapují a v nejbližší revizi normy prohlásí za standard.

Aleš Procháska