Hadanka s ATMega128

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 12 14:36:20 CEST 2010

BINGO!

Nebolo spravne pripojene AVCC. Ono ta mega ma nejaky prepoj medzi VCC a AVCC vnutrom, ale na to sa nema a nesmie spolahnut.

Z analogoveho napajania je krmena prave referencia pre BOD, takze asi ten branil "normalnemu" behu a drzal procesor v resete; ale nebranil naprogramovaniu. Je zaujimave, ze samotne kratke uzemnenie resetovacieho pinu (ktory sa u ATM128 neda preprogramovat na inu funkciu), ktory je inak pullupnuty, nestacilo na spustenie funkcie; kupodivu po akejkolvek ISP operacii sa vsak procesor rozbehol (toto uplne presne objasnit neviem, ale asi by som to vedel len keby som videl skutocnu strukturu resetovacich obvodov a ich nadvaznost na ISP obvody; predpokladam, ze aktivacia ISP nejakym sposobom zablokuje BOD alebo take nieco).

wek