Skrinka, sprej

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Středa Květen 12 00:33:58 CEST 2010

Barevne znaceni brusnych past se vice mene pouziva stale. Kde je koupit, obecne tam kde prodavaji brusiva, tedy lepsi kalsicka zelezarstvi, nicmene v baugramech asi tezko.
Pro predstavu http://www.techcentrum.cz/obchod/58-brusne-a-lestici-pasty-tuhe

Pro zajimavost.
Dnes jsem navstivil baumax, OBI a globus ve snaze koupit plnic asi nejlepe ve spreji, ale bral bych v pixle.
V bau na me prodavac cumel jak na vola a vubec netusil co chci, v OBI mozna tusil nebo snad i ne ,ale nemeli, v globus jsem nasel  Modtipacky Filler, ale 290Kc za 400ml mi prislo kapku i dost.
PN

> Od: "Ales Prochaska"
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 11.05.2010 23:00
> Předmět: Re: Skrinka, sprej

Ja je koupil normálně v železářství, hned čtyři různé. Konkrétně u
Rouska na náměstí Synků v Praze - před několika lety.

Aleš Procháska