invertujuci operak

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Květen 11 15:32:03 CEST 2010

Napětí na vstupu může být klidně mimo napájecí napětí, jen s tím musí
vnitřní zapojení počítat.

Tomáš

js> No tak to samozrejme netusim.
js> Otazne je, ci na -IN skutocne bude nulove napatie, alebo len male
js> kladne napatie blizko nuly, aj ked +IN je skutocne pripojeny na zem.

js> A vlastne, ma ten operak sancu spravne reagovat na napatia, ktore su
js> mimo rozsah jeho napajacieho napatia? Ak nie, preco potom taketo
js> zapojenia funguju? Napriklad to aplikacne zapojenie v datasheete
js> MCP6021 alebo senzor TSL250, ktory ma na svojej strukture prakticky to
js> iste.

js> J.S.