dotaz http://www.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=654&prod_no=1952

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Květen 11 11:08:11 CEST 2010

Baterii to nemá, na muj vkus to ma naprosto zbytecny dotykovy LCD + male
rozliseni.
Bacha mys i klavesnici umi jen USB!

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Tuesday, May 11, 2010 10:50 AM
To: 'HW-news'
Subject: dotaz
http://www.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=654&prod_no=1952

Zdravim,

potrebuji ucetni vymenit pocitadlo a narazil jsem na
http://www.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=654&prod_no=1952 ,
cenove v ALZA cca 16500 s dani
http://www.alza.cz/msi-wind-top-ae2020m-cerny-v2-d153000.htm

Ma nekdo s necim podobnym zkusenost? Jednu vec jsem nevycetl. Ma to nejakou
baterii jako notebooky abych nemusel mit v zaloze UPS? Momentalne ve firme
jiz nemame stolni PC, takze UPSky nepouzivame. I kdyz vypadky site jsou
jednou za uhersky rok, ale radeji mam notebooky s baterii.

Diky

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.

Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5104 (20100511)

http://www.eset.cz