Skrinka, sprej

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 10 23:29:17 CEST 2010

Ten bezbarvy lak strikat z vetsi vzdalenosti a laicky receno jen takovy
poprasek, aby se to vubec neslevalo. Pak jeste takto alespon 2 vrstvy.
Po dokonalem zaschnuti je to timto postupem malinko hrube, da se
prebrousit velmi jemnym platnem ( skoro "papir" )
Me se delaji bublinky, pokud striknu tlustou vrstvu.
Proste to chce ten bezbarvy mnohem tenci vrstvu, nez vlastni cerny lak.
JaKub