Re: jak přepínat nf signál ze dvou přijímačů ??

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 10 22:31:56 CEST 2010

 10.5.2010, 22:27:13

Nebudte staromodni. S jednoduchym MCU se to delalo pred 5 roky. Dnes
jedine ARM, nebo jeste lepe DSP.
A pred 15 roky se to delalo analogove, jeden LM393 + nejakej spinac,
treba 2 T nebo neco z CMOS 4xxx a trocha smeti okolo a fungovalo to
taky. Ale bohuzel LM393 jeste stale nepatri kopravdovemu kchuuul retro
stylu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz