kalibrace oscilatoru AVR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 10 20:00:58 CEST 2010

Je treba jednoduchy programcek ktory beha dokola a cvici nejakym pinom,  citac a jeden otrok.

Otrok napali jednoduchy programcek a dovtedy prepaluje patricny kalibracny parameter, kym citac neukazuje v predpisanom rozmedzi. Potom otrok napali finalny firmware a fuses,

Ale ja osobne by som najprv zotaznil dovod tej kalibracie resp. jej "trvanlivost".

wek