OT: internet

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Květen 10 18:33:45 CEST 2010

Dik. Srandu si nedelam - ale po nekolika privatnich mailech uz aspon
vim, ze je to velka firma kterou zna kazdy krome me :-)

Ty kontaktni formulare me dost desi, hlavne zminka drobnym pismem, ze
kdyz do nich zadam svoji adresu tak ze ji mohou 5 let pouzivat pro sve
marketingove ucely neboli - jak si predstavuju - porad mi posilat
nejake nabidky :-) Ale asi to s nimi jinak nepujde...

Ales Prochaska