OT programovanie v C: perla z nasho Labuanu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 10 17:53:00 CEST 2010

> V cistom C nepovoli ani to for(int i...

GCC to dovoli, ak je nastaveny niektory C99-kompatiibilny mod, ale asi to v C99 ako takom nie je (momentalne nie som pri kompe aby som si to overil). Kazdopadne je viditelnost len v ramci toho for. Da sa to vsak "nasimulovat" vlozenim for do dalsieho bloku, ja to tak v ramci nacviku pre portabilitu robim... :-)

To obmedzenie viditelnosti do bloku ako take je super vec, co mi trebars v Pascale velmi chyba (a pritom to je silne pro-strukturova zalezitost).

Viditelnost za prvym vyskytom, to mi pripomina skor BASIC... a to sa k M$ hodi... :-)

wek