Re: OT: internet

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Květen 10 16:52:02 CEST 2010

Nekde na webu maji kontaktni formular pro objednani pripojeni, myslim ze se tam dala dohledat i nejaka infolinka...

Pripojeni celkem funguje, nicmene o jejich serioznosti a pristupu k zakaznikovi svedci treba to, ze podle formulare na webu se do tydne ozvou, a kdyz uz to bylo mesic, zajimal jsem se o to kde je zakopan pes... po nejake dobe me dali cislo na jejich oddeleni kde resi nove smlouvy, kde "prijemna" pani na telefonu pripominala uklizecku z nocni sichty, co vzala na prescas zaskok za nemocneho kolegu dohledala, ze "mi prece jejich zastupce 1x volal a nedovolal se", tak co bych chtel... a dal to nezkouseli. Je pravda, ze nejake zmeskane volani ze skryteho cisla jsem v uvedenem case i mel, ale volejte na skryte cislo zpatky...

Jejich technik mel prijit mezi 11 a 13 hodinou, takze uz v 14:15 byl na miste. Ze by treba zavolal, omluvil se ze se zdrzel u predchoziho zakaznika a dorazi pozdeji... proc ?

Hezky den
V.