OT: Mech: Kolmy stul na frezku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 10 14:38:59 CEST 2010

 10.5.2010, 14:31:10

Nez zacnete hledat odpoved "z ceho", mel by jste znat odpoved "na co".
Upinat ocelove obrobky na Al stul asi nebude to prave orechove.
Pokud by jse ale obrabel pouze Al, plasty a jine mekke veci, snad by
to i slo. Ale je mutne vzit v uvahu, ze zivotnost bude mizsi nez u
oceloveho, a ze kilogramova cena Al je take jinde nez ocel ci
litina. Je docela mozne, ze cena litiny + profesionalniho opracovani
bude nakonec stejna jako cena za kus hliniku ktery si jeste budete muset
doma opizdlat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz