OT: Mech: Kolmy stul na frezku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Květen 10 14:18:48 CEST 2010

On Mon, 10 May 2010, Pavel Novotny wrote:

> Kdyz uz vyrabet tak proc z nesmyslne drahe oceli od www.lentus-ocel.cz,
> Tak jako tak to musi obrobit tak proc si to rovnou neudelat sam a z toce z
> ceho se to zpravidla dela tedy z litiny, nicmene
> Takova vec rekneme 200x120x100mm bude vazit bratru 15-17kg.

No jakoze z plne kostky ? Neslo by to z hliniku ? - ten se lip obrabi :-)
Mne se to moc nechce uhlovat ale asi nebude zbyti, preci jen delat T
drazky do oceli jak mi radil p. Prochazka je taky docela pecka.

Co jsem nasel naklapeci stoly s T drazkami za rozumnou cenu tak konci na
cca 50ti stupnich, takze jeste podlozku 45 stupnu, ale porad je tu ten
problem z ceho. Nejradsi bych to delal z hliniku protoze Al tolik netupi
frezy...