7/16 spojka nemá někdo v šuplíku?

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 10 12:09:11 CEST 2010

Cihak na dkv.lbc.cd.cz napsal(a):
> Já jsem tak dělal přechodku na Nko. Někde na burze jsem koupil za pár šupů 7/16" samice na panel. A zjistil jsem, že je střední vodič sešroubovaný ze dvou částí. Ten kontakt, který je v konektoru končí závitem, který je zašroubován do protikusu, který trčí z druhé strany a pak se na něj pájí.
Jooo, teď jsem zkoušel jednu panelovou 7/16 zásuvku rozebrat a je to
tak. Dokonce na dně té pérové dutinky je křížový výlisek, tak je možno
si pomoci šroubovákem, drukou stranu ( váleček) je možno držet v
kleštích bez problémů - nehrozí deformace.
Jenomže já nemám možnost něco někde nechat vytočit ( mezikus) navíc mám
na zadní ploché straně konektoru osazení. To by se muselo též "stočit"
aby záda k sobě přilehla.

V každém případě díky za nápad, ale  je to již vyřešené. Ozval se p.
David Kučera   a "projekt" zasponzoruje originální 7/16 spojkou. :-)

> [...]
>
> V případě spojení 2 x 7/16" by asi nebyla nutná ani ta Al kostka, stačil by jen ten mezikus a sešroubovat k sobě přímo ty konektory.
>
> Jak vypadá ten rozšroubovaný konektor můžete vidět zde:
Snad jste to z mého zmateného popisu pochopil. Mohu poslat fotku ale až
v pátek.

Pochopil jsem to, důležitá informace do budoucna, že se ta dutinka nechá
rozdělit na dva kousky.
Jinak to PA je mooc pěkná práce!!!  Jak jsem to tak prohlížel, je to
spíš  "topenařina, soustružničina a klempířina" než elektonika :-) Hi.