Zasuvka master-slave

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Květen 9 22:15:13 CEST 2010

 9.5.2010, 22:05:08

Pokud mate na mysli rezistor paralelne k diodam na kterych vznika ubytek
napeti pruchodem proudu master zasuvky, pak nejsme ve sporu. Ostatne
uz to tady kdosi ;-) i navrhoval
 http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2010-May/375878.html

Nicmene ja jsem reagoval na prispevek, kde navrhujete "Citlivost regulovat
paralelním odporem na ledce optokopleru".

A trvam na tom, ze tento zpusob je prinejmensim problematicky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz