7/16 spojka nemá někdo v šuplíku?

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 9 21:28:35 CEST 2010

Mimo CR to bude mastne i na postovnem.  Pocitam, ze kdyz jsem sehnal
Spiner kabelove konektory 7/16 za par supu, ze tohle se taky nekomu
mozna bude valet v supliku, nebo tim ma podepreny stul :-)
Je to do jednoho nekomercniho projektu a uz tak jsem do toho investoval
dost, takze kupovat rozhodne nechci.

JaKub