Zasuvka master-slave

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Květen 9 20:16:57 CEST 2010

 9.5.2010, 20:12:21

 Dve seriove diody, stejne jako s obvod TR1 a D2 v odkazovanem
 zapojeni, pracuji jako vice ci mene dokonaly zdroj konstantniho napeti
 ktere je vice ci mene nezavisle na prochazejicim proudu.
 Takze nejake snizovani citlivosti v obvodu LEDky optoclenu, je
 prinejmensim dosti problematicke.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz