IP 65 test "doma" ?

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Sobota Květen 8 11:43:34 CEST 2010

A co skusiti opacny postup.
Ja kdysi testoval vodotesne krabice do valcovaci stolice s IP67/8 tak
ze jsem je hodil do kbeliku s vodou a napojil pres redukcak na stlaceny
vzduch. Dojel jsem na 2-2.5Bar a pak uz jsem se bal, ze ty sroubky
viko neudrzi. Jedina bublinka vzduchu byla na provizornim vzduchovem
sroubeni. Jinak do dneska tam jsou, a neni v nich ani stopa vlhkosti.
JURP