Nová vlna útoků na sshd ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Květen 7 20:33:06 CEST 2010

Zdravím,
  asi také půjdu touto cestou. Problém ale je, že na některých strojích je
nutno nechat standardní port, neboť někteří IT mago^H^Hnažeři mají ve zvyku
i na odchodu z firemního netu blokovat neznámé porty, takže třeba od sebe
z práce nemám s atypickým portem šanci (a díky Bohu, že 22 máme povolen).
  Zdraví Pavel.