zaslani penez na konto do Polska

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 7 11:14:47 CEST 2010

Nj, prave som si to nasiel na csob.cz

"Pøevod do èlenských státù EU/EHP (EU + Norsko, Island, Lichtenštejnsko) v jejich mìnách má od 1. 11. 2009 povinné:

    * IBAN formát èísla úètu pøíjemce,
    * BIC formát banky pøíjemce,
    * kód úhrady poplatku SHA (pøíkazce i pøíjemce hradí poplatky své banky).
"
Takze je to pomerne cerstva novinka.

Ale pozeral som si aj cennik, SEPA (t.j. "zlavneny prevod v ramci unie") z csob.cz je 250Kc, z csob.sk je 0.85E/0.15E podla toho ci je zadany na pobocke alebo elektronicky. To je dost vyrazny rozdiel. Mam pocit, ze SK je to vnutene z EU v ramci eurozony, inak by urcite uctovali tiez okolo 10E, lebo si pamatam ze zhruba 300Sk za to predtym vzdy zapytali. Mozno by bolo treba sa informovat aj v ostatnych ceskych bankach.

wek