OT: zaslani penez na konto do Polska

Pátek Květen 7 09:49:26 CEST 2010

2010/5/7 Míra Beneš <benes.m na stapro.cz>:
> zdravim,
>
> omlouvam se za OT, ale potreboval bych poradit jak nejlepe zaslat 62 zlotych
> na konto v polske ING. Mam konto u ceske GEMB.
>
> Puvodne jsem pocital se zaslanim penez v cennem psani, prodejce chce ale
> penize na konto. :-(
>
> Priznam se ze BEN,OUR a SHA jsou pro me nezname pojmy a mam obavy aby prevod
> nestal vic nez prevadena castka.

Na posílání peněz na zahraniční účty je výhodná služba PAYPAY, dřív se
stačilo zaregistrovat, pak poslat peníze na účet v ČR, tím se nabil
kredit na paypay kontu a pak z něj poslat peníze na cizí účet. Je to
levný, bohužel už ta registrace není tak jednoduchá.

Ještě se koukněte na služby český pošty, mohlo by to bejt levnější:

http://www.cpost.cz/cz/sluzby/penezni-sluzby/default.htm

P.K.