Re: Jak se programuje Atmel XMEGA (jazyk C)

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Čtvrtek Květen 6 22:22:51 CEST 2010

Zdravim,

odpovim na Vas dotaz - stahl jsem nejnovejsi AVR Studio + update + WinAVR
(gcc), programuji pres Atmel JTAG ICE mkII. Funguje to rychle a spolehlive,
zatim :-)
Stahl jsem example od atmelu ktere obsahuji "drivery" v C snad ke vsem
modulum procesoru, coz snad trochu ulehci zacatek..

A pripojil bych jeden dotaz:
chci generovat dva obdelnikove prubehy, se stejnou frekvenci, stridou
presne 50%, ale menitelnym fazovym posunem. Jak to nejefektivneji s
Xmegou udelat? Zkousel jsem ted menit nejake examply, ale zadany efekt
se nedostavil.. Pozdeji bych jeste potreboval pridat dalsi dva signaly,
asi s dvojnasobnou frekvenci..., ale zatim bych se spokojil stemi dvemi..

Diky