paralelni spojovani pohonu rolet

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 6 22:03:07 CEST 2010

Dal se sehnat se komplet za 120kč. Jen není od SOMFY ... Tedy možná že i stejný je jen je od prvovýrobce.

Se zajištěním tohoto chybového  stavu jednou větou v manuálu jsem si myslel že si dělají srandu. Nedělali. Už vím, proč nemohu podnikat. Nevydělal bych si, protože bych toto nevypustil do světa. No nic vohnout ech, čo to táram, MBA světem vládne :-(

ced