Odborník na DOS/Pharlap extender needed :-)

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Květen 6 09:59:47 CEST 2010

Kraticka zminka pravdepodobne o tomto problemu je
http://www.dosemu.org/docs/EMUfailure/, ale 5 let zpet.

Matne si pamatuji, ze kdyz se spoustely v DOSu veci s extenderem, bylo
upravit Config.sys, myslim ze se menilo nastaveni emm386 a Himem . Ale
vse objima mlha.

Oja