Taveni vosku / cinu - vyhrivana nadobka

azehw azehw na volny.cz
Středa Květen 5 18:15:19 CEST 2010

Někde jsem zaslechl, že vaš topné těleso dobře ochrání jakýsi kalgon :)
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek na tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 05, 2010 4:18 PM
Subject: Re: Taveni vosku / cinu - vyhrivana nadobka

Ano, patrně jsme viděli ten samý typ. Viděl jsem to rozebrané právě při
příležitosti výměny tělesa:-) Ale životnost nebyla zas až tak špatná, při
každodenním používání výměna jednou za pár let.

PH

From: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>
V byvalej praci sme mali profi cinovaciu lazen.
V podstate to boli dve telesa zo zehlicky
nasrobovane zospodu na vanicku
s jednym termostatom cele zakrytovane.
Tie telesa dost odchadzali tak sa kupovali casto nove

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Kupte nejlevnější žehličku a na ni přišroubujte plechovou krabičku.

From: <oklovap na gmail.com>
Dovolil som si pozmenit subj.
potreboval by som rovnaku nadobku na cin (bezne sa to predava, ale za
nekrestanske peniaze (pre mna).
Vie niekto, kde by to islo kupit za par penazi? Co je na tom take drahe,
ze za menej ako 100 ojro sa mi to nepodarilo nikde najst?