[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 5 17:20:53 CEST 2010

 5.5.2010, 17:18:44

IMHO, spise na travnik, ale dostatecne naredene a v pripade vetsiho
mnozstvi postupne, s odstupem nekolika tydnu. Biodegradace se uvadi
cca 90% za 14 dnu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz