[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Středa Květen 5 16:58:45 CEST 2010

Dík za odpověď.
Mám opravdu ethylenglykol, naředěný na -7 st. C.
Myslím že do aut se dává stále, protože je nejlevnější. Viděl jsem
nabízet i směs na bázi propylenglykolu, ale byla bez inhibitoru koroze,
prý jako náplň do soláru, ten je asi celý měděný. A byla asi za
dvojnásobnou cenu.
Koncentrát tedy už nemám, mám naředěno.
Lubor