symetricke napajeni + - 5 z baterie

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Květen 4 22:20:30 CEST 2010

 S tím nevypínáním je to asi tak, že by to měl být přístroj, který je na
stole
během práce , t.j. vždy pár hodin a po tu dobu se nevypíná.
20 mA je s rezervou, spíš to bude 10 mA.
Podle předchozích mailů jsem pátral a zdá se, že nejjednodušší bude
7660 pro generování záporného napětí a k tomu nejmenší  7805 a 7905 jako
stabilizátory
+5V a - 5V.  Pokud mi někdo neporadí líp a nebo na něco nepřijdu sám, asi to
udělám takto.

Zdravi
Jirka OK1MWW