symetricke napajeni + - 5 z baterie

azehw azehw na volny.cz
Úterý Květen 4 21:29:12 CEST 2010

Tady je 5/ +/-5 , ale asi existuje i 9/5/5. Ale asi to neni moc stabilizovane.
http://www.tme.eu/html/CZ/menice-dcdc-1-w-v-krytu-dil8/ramka_1097_CZ_pelny.html
AZE

  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW konference
  Sent: Tuesday, May 04, 2010 9:13 PM
  Subject: symetricke napajeni + - 5 z baterie

  Dobry den,

  potreboval  bych vyresit zdroj symetrickeho napajeni +- 5V pro bateriove zarizeni.  Spotreba cca 20mA, ale chtel bych, aby to fungovalo dlouho bez
  nutnosti to vypinat. Dal bych tam 6 tuzkovych clanku ( t.j. 7.2V  - 9V  k dispozici ) a potreboval bych nejaky obvod nebo obvody  pro spinane zdroje,
  ktere by z toho udelalytech +-5V , samozrejme stabilizovanych a s rozumnou ucinnosti.  Omlouvam se za primitivni dotaz, ale nikdy jsem zadny spinany zdroj nepostavil
  a v prislusnych integrovanych obvodech se naprosto neorientuji. Muzete mi poradit, kterym smerem se vydat ? Jde o jeden kus zarizeni,
  takze to potrebuji koupit v kusovce a jednoduchost ma prednost pred cenou.

  Predem diky za kazdou radu.

  Jirka OK1MWW