RE: OT: Problém s reklamací disku

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Květen 4 17:23:33 CEST 2010

Poradny magnet, mam tu nejaky magnet, asi tak jako spulka kinofilmu, pokud
ho lupnu na zelezna futra tak v podstate nejde utrhnout a musí se s nim
vyjet z zelaza, aby sel sundat, presto s daty na HDD nic neudela.
Zkuste po zaloze klasicky format, nebo nejaky ten http://www.r-wipe.com/,
http://depositfiles.com/en/files/7577143
Mozna to zafunguje.
Pokud ne tak bych si nebral servitky, takových 12V usmazi zcela spolehlive
vnitrni elektroniku HDD a to v CR nikdo neda dohromady, v centrale vyrobce
pak na nejaka data z HDD nikdo nemá cas , pokud se vůbec něco poravuje tak
se vyndaji plotny a to pak tak jako tak nikdo nic neprecte.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Dalibor Smolík
Sent: Tuesday, May 04, 2010 5:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Problém s reklamací disku

Vzhľadom na to, že čítanie ide, skúsil by som najprv urobiť si kompletnú
zálohu a potom vytiahnuť zo šuplíka nejaký low-level formátovací program
(zvykol byť na bootovateľných cd spolu s RAM testom, niekde ho určite v
šuflíku mám), čo to povie.
Ak si s tým low-level neporadí, prebehol by som disk po dohode s
dodávateľom poriadnym magnetom :-)

Dali