Jak postupovat pri reklamaci
aze
azehw na volny.cz
Úterý Květen 4 16:09:15 CEST 2010
Smarja, to nikde neukazujte. Jakmile to spatri nejaky ekologista, mate doma
komando ve skafandrech na odchyt rtuti :)
Zkuste se s tim obratit na dodavatele, poznate jeho solidnost...
Jinak se s tim podle meho neda nic moc delat. Nejjednodussi, nejlevnejsi a
nejrychlejsi bude jit do kseftu a koupit novou zarivku. Nebo je to nejaky
special?
AZE
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 04, 2010 3:41 PM
Subject: Jak postupovat pri reklamaci
Nastesti se mi to nestalo, ale prihodila se takova vec.
Kolega si objednal osvetleni na akvarium. Zbozi prislo, balik neporuseny
tak jej prevzal.
Po otevreni to vypadalo nejak takto:
http://rybicky.net/k/forum/259423.jpg
kvuli spatnemu baleni trafo rozbilo zarivku ve svetle.
Poslal to zpet do kramu, ale ti se vyjadrili, ze to prevezmou zpet, ale
nauctuji mu 550Kc za opravu a vrati zbyvajich 240Kc!!!
Kolega to ohlasil na COI, ale nenapada me co s tim jineho nez soud.
Pikantni je, ze na balik cekal, prestoze zbozi meli skladem, protoze pry
meli skladem jen jeden rozbity kus a cekali na nove zbozi. Predpokladam,
ze je svym dotazem nastval a tak nejakeho kreativce napadlo jak to
elegantne vyresit jednim tahem.
Mam ted objednane tri zarivky od osramu a doufam ze dopadnu lepe. ;-)
--
Radek Vicek
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
__________ NOD32 5083 (20100503) Information __________
This message was checked by NOD32 antivirus system.
http://www.eset.com
More information about the Hw-list
mailing list