OT Dotaz na sitare Asus RX 3042H

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 4 14:32:06 CEST 2010

No je to otazka - procitam ted manual (protoze info na netu je zoufale
malo) a co se tyka rychlosti tak by to melo byt vyrazne lepsi nez ty
bezne routriky za 1kKc.

To ze to ma gigabit nebo 100Mb stejne o propustnosti nic nerekne.

Delaji neco podobneho i v gigabitu, ale nema to druhou wan.

Me by asi klidne i tech 40Mb stacilo (zatim nejvic mi linka jela na
intelacke karte naprimo 55Mbps). Primarni je pro me, ze v pripade
kleknuti jednoho providera mi pojede sit doma, bez nejakych zasahu. Ted
mam dva routery do jedne LAN site a kazdy se chova jako gateway - pokud
klekne ten primarni ISP tak si zena zmeni jen vychozi branu u sebe na
PC. Takhle by nemusela nic a usetril bych jednu spotrebu za jeden router.

Disk pripojeny do routeru by byl jen jako zaloziste zalohy - primarne
jsou data na raidu v serveru - mohu zalohu naplanovat na nocni hodiny
takze i to bych prezil.

Jeste to muzu resit nejakym linuxem a trema sitovkama - ale spotreba tak
prizniva nebude - na druhou stranu si tam muzu naosazovat co se mi zamane.

Radek Vicek