Vykonava dioda

Boldak Boldak hw.news.hw na gmail.com
Úterý Květen 4 13:39:46 CEST 2010

Dobry,
to mate pravdu to sem si neuvedomil, ze to pocitam pro jednu diodu a fyzicky
asi nepujde dat dva chladice na jeden modul.

K druhemu dotazu to jsem si taky vsimnul, a nikde jsem nenasel tepelny odpor
tech chladicu.

A s tema 50 stupnama to mate pravdu, mel bych uvazovat asi nejhorsi pripad.

PS: ted resim jiny problem, ale budu se tomu venovat vecer. Takze kdyby mel
nekdo jakykoliv napad ci typ na jiz hotový modul (dioda+chladic) budu jedine
rad.

Boldak