Menic sinus 600W

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Úterý Květen 4 13:31:52 CEST 2010

Přijde mi, že nabíjecí obvody soudruzi od APC nějak neumí, jednak jak
píšete hodně žerou, ale taky docela dost odchází. Snad všechny závady na
UPS od APC, se kterými jsem se zatím setkal, byly někde v dobíjení.

Nejvtipnější je, že to většinou skončí přebitím a nafouknutím baterek,
které potom nejdou vyndat.

JN