Menic sinus 600W

aze azehw na volny.cz
Úterý Květen 4 12:52:45 CEST 2010

Je to dilema. Ke 12V baterii se dá později připlácnout jiná 12V i s jinou
kapacitou a jiným vnitřním odporem, nehledě na to, že mám i jiné věci na
12V. Profi měniče si poradí i s 1 kW, kabely holt mají 35 nebo 50mm2 a na
svorky se vezme větší klíč. Viz například
http://www.studer-innotec.com/upload/folders/48/408.pdf
Čím víc článků v sérii, tím vyšší možnost poruchy. Když jedna ze dvou 12V
baterií v sérii časem zeslábne, jde výkon do kytek.
AZE

Co Vas tlaci do 12V? To mate z nejakeho solaru hnane do baterie 12V? Sel
bych stejne radeji do vyssiho napeti 24V lepe 36 nebo 48V i za cenu
vymeny menice panel>baterie.
Ty proudy vychazeji dost silene a narustaji pak ztraty v dratech a
spojich. Pro Vasich 1000VA je to 80A!!

Radek Vicek