Re: Identifikace volajícího na displeji PC

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Květen 4 10:44:16 CEST 2010

Mame to vyresene pomoci starsich modemu FRITZ ty to umely celkem
bezproblemove , pouzivaly/ji to i zachranne slozky jako policie nebo
zachranka . Dneska se to montuje snad do ruznych adsl routeru atd...
Kdyz zadate clip fritz nebo modem fritz do googlu mozna se dostanete
na spravnou stopu.

s pozdravem

snehulak