ot - dalsi cestovatelsky dotaz - Anglie

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Květen 3 10:52:05 CEST 2010

Ja jsem tam s rizenim kupodivu nikdy problem nemel, on se clovek asi
spis orientuje podle kontextu toho typu, ze kdyz chce odbocit tak
muze jet bud porad podel chodniku nebo musi naopak prejet krizovatku
po uhlopricce a nevyhodnocuje jestli jde o odboceni doleva nebo
doprava. Takze kdyz me jednou s autem na vyjezdu z trajektu navedli na
spravnou stranu silnice tak se z ni v podstate uz nedalo sjet :-) To
daleko vic me rozciluje treba Spanelsko s jejich oznacenim hlavni
silnice "trivialni prazdnou znackou" :-).

Ales Prochaska