Menic sinus 600W

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Neděle Květen 2 17:27:01 CEST 2010

Bacha na pochybné měniče , dokonale mi jeden takový z Aukra zarušil v solárním systému regulátory nabíjení tak, že mi málem zplynatěly Pb Aku, nyní mám měnič 24V= / 230Vst 2500/5000W modifik a ten jede snad už třetím rokem, zpočátku byl nějaký problém ale po operativní výměně ok.
Něco je tady http://www.menicenapeti.net/index.php?sk=2 ale bral jsem od jiného prodejce.

Mám ale spadeno na http://www.astip.cz/menice-napeti/menic-napeti.htm ale netlačí mne to.

PP

vývoj software http://visualprog.cz

> Od: "azehw"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 02.05.2010 10:00
> Předmět: Menic sinus 600W

Zdravím. Chtěl bych se zeptat, zda mám někdo zkušenost s měničem DC/AC
12V/230V a může doporučit něco, co funguje (cca do 1000W). Zakoupil jsem
totiž měnič s "pure sine wave" 600W a co z něj leze, by dveřmi zkušebny
nemohlo projít. Samotnou 150W žárovku sice rozsvítí, ale i tady kolísá
napětí a se zatěží asi 20W (spínaný zdroj) a 50W malé čerpadlo, to jsou
divy. Neměl jse u toho osciloskop, ale takhle splašené okolní digitální
měřáky nejsou hned tak vidět. Nevím, zda nejde jen o závadu tohoto kusu,
vrátím jej, ale stejný nechci a proto se ptám. Jiný menší 300W měnič DC/AC s
obdélníky na výstupu zvládne tyhle zátěže včetně se 150W zesilovačem se
železným trafem bez problému.... Při balení do krabice za účelem vrácení
jsem si všiml nápisu, udávajícího dovozce, nechvalně proslulého nekvalitními
prodlužováky a účast. koax. kabely...
Můžete něco, co opravdu funguje, doporučit?
AZE